Работим както до сега #Covid19

Нетера се ангажира да ви предоставя услуги с високо качество и

да ви гарантира изключителна поддръжка. Продължаваме да работим както обикновено – в нормален бизнес режим, и да ви осигуряваме възможно най-доброто обслужване. Моля, не се колебайте да се свържете с нас на sales@neterra.net или по друг възможен начин.

Обичайното ни време за реакция е до 1 час. Вашите заявки се обработват своевременно от нашите екипи Продажби, NOC и VSOC. Ние се ангажираме да ви предоставим най-доброто обслужване, независимо от текущата ситуация.

Мерки и процедури при условията на пандемия с COVID 19

2020-03-17 

Уважаеми клиенти,

Благодарим Ви, че ни се доверявате и ползвате услугите на София дейта център!

Независимо от обстоятелствата и промените, които наблюдаваме в света около нас, можете да разчитате, че нашият екип от висококвалифицирани специалисти ще продължи да е на Ваше разположение и да поддържа предоставяните услуги в съответствие с високите стандарти за качество, с които вече сте свикнали.

Безопасността и благополучието на нашите служители и партньори винаги са били наш приоритет. Активно следим ситуацията с Covid-19 / Corona virus и предприемаме стъпки, за да ограничим разпространението му. Бихме искали в тази връзка да споделим с Вас мерките и процедурите за работа, които предприемаме.


Мрежата на Нетера и всички услуги работят нормално


Въпреки увеличеното натоварване на телекомуникационната инфраструктура в целия свят, всички услуги на Нетера работят и екипите за поддръжка са на разположение

Работим професионално, доставяме услугите ви, помагаме на бизнеса! За нас здравето, безопасността и успехът на клиентите, бизнес партньорите и служителите са основен приоритет. Докато екипът ни от висококвалифицирани професионалисти работи на пълни обороти, за да поддържа и развива предоставяните услуги, ние се възползваме да ви информираме и за стъпките и процедурите за работа, предприети от Нетера при въведеното извънредно положение в България.

Изграждането, поддържането и осигуряването на критична международна свързаност е фокус на нашия бизнес. Ние разполагаме както с технологична инфраструктура за продължаване на работа в извънредни ситуации, така и със стройна, бърза и ефективна вътрешна организация.



Въведени са следните допълнителни мерки за справяне с усложнената ситуация във връзка с Covid-19:

• Екипите за поддръжка са разделени на групи и работят на смени, без да се срещат физически.
• Предоставяме възможност за отдалечено съдействие (hands on site) без допълнително заплащане на своите клиенти, които са колокирали сървъри в дейта центровете ни.
• При неизбежна нужда от посещение на клиенти на място, на всеки клиент безконтактно му се мери телесната температура. При установена температура над 37,2°C и/или симптоми на вирусна инфекция – хрема, кашлица, лицето не се допуска.
• На всички клиенти, допуснати до обектите на Нетера, се предоставя еднократна предпазна маска, която трябва да носи задължително. При по-продължителен престой, на клиента се предоставя нова маска на всеки 2 часа.

Освен въведените санитарно-хигиенни мерки за безопасност на служителите на Нетера, сме ограничили личните срещи и физически контакти с клиенти и бизнес партньори, освен при неотложна нужда. Предоставили сме и възможност за промяна на работното място с работа от вкъщи, като това не променя ритъма на работа и начините за връзка с нас: електронна поща, телефон, онлайн платформи за комуникация. 

 

Ние сме на линия. Свържете се с нас!
 

Останете със здраве!

Последвайте ни:

Оценете ниDon’t love itNot greatGoodGreatLove itОценете ни

Свържете се с нас:

sales@neterra.net

+359 2 975 16 16

  • Facebook - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
  • Twitter - White Circle

Copyright © 2020 Neterra Ltd. All rights reserved.